söndag 13 maj 2012

Praktik

Det känns konstigt, spännande och lustigt. I morgon börjar jag praktik! Hur länge sedan är det jag hade praktik? Evigheter... ;)

Det städas och fixas här hemma, för från och med i morgon kommer jag att jobba jättemycket. Jonas har fått jobb, han började förra veckan och ligger borta måndag-torsdag. Så det blir en helt ny situation för oss!
Vidar kommer att vara på förskolan mera, men det tror jag bara är bra för honom - som är lite försiktig. Han kommer kanske in i förskolverksamheten på riktigt nu?
Så vi städar och grejar nu för att ha så mycket mystid som helst när vi väl är tillsammans om veckorna.
Det vore verkligen inte dumt med en städerska, en kock och någon som tvättar, stryker och håller koll på tider & annat åt mig ;) Är det någon som vill ha det jobbet? Skämt å sido, det blir helt klart anorlunda nu!

Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar