måndag 12 mars 2012

Hur långt vill du nå?

Med huvudvärkstabletter och massvis med vilja, tålamod och glädje kan man nå hur långt som helst!
Jag har gått på huvudvärkstabletter i 1,5 vecka nu... jag har fått en lindrig hjärnskakning (på jobbet) men det vill inte ge med sig.
Jag orkar faktiskt inte ens med mina vanliga sysslor :(
Men det ska väl bli bättre?!

Upp till 2 veckor kunde huvudvärken hålla i sig, men jag märker inte att den blivit det minsta bättre! Ska den plötsligt bara försvinna efter 2 veckor? Visst borde den väl ändå minskat under veckornas lopp?

Nu ska jag ta några tabletter (det är dags igen) och sedan ska jag lägga mig och vila, tills det släpper.
Kanske blir det läsa en rolig bok - innan det blir dags för Föräldramöte. Det är ett möte inför Högstadiet.
Helt galet att vi har en dotter som ska börja Högstadiet efter sommarlovet!

Trevlig blås-måndag på er alla!
Jag körde bakom en lastbil hem idag, som vajade och for på E4:an. Två gånger var bakdelen in i vägräcket... Kunde gått riktigt illa! Jag vågade inte köra nära och inte heller om lastbilen. Lika bra att ligga och köra långsamt där en lång bit bakom, för hem kom jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar