torsdag 29 mars 2012

Ryggen är bättre...

... så även känslan i kroppen!
*Lycka*

Nu går precis allt som det ska :)
Återkommer mer framöver om detta!


Just nu försöker jag att stärka ryggen så gott det går, så detta inte blir värre igen. Det vill jag verkligen inte!
Var in en sväng på sjukan idag och besökte min nyopererade moster, hon var trött men mådde efter omstädigheterna bra!

Jag har också hittat ett par skor som passar perfekt. De är mjuka och sköna att gå i och har bra stöd för foten. Det är toppen!
Det fick bli ett par röda :)

Jag har även varit på kiosken och hämtat ut ett klädpaket, det var bara ett plagg som inte passade. Har fyndat en helt ny stil för ca 1000 kr. Det är REA det!

Hoppas ni har det skönt i vårsolen :)
Kram

1 kommentar:

  1. Nu vill vi se lite bilder på din nya STIL! Vad är det för nåt?!

    Visste du att Karl XIV har bott i erat hus!? Det stod i alla fall i en bok som jag bläddrade i idag. Går inte det att göra affärer på..?

    Krya på ryggen!!

    SvaraRadera