onsdag 7 mars 2012

Min vecka!

Hej hopp i sportlovsbacken!

Nu har snart halva sportlovet gått och jag har nu tagit ledigt resten av veckan för att tillbringa den med familjen!
Skönt :)

Det är mycket som ska klämmas in på en och samma vecka:
Korvgrillning ute med familjen (om det nu kan sluta blåsa så hemskt)
Någon pulkabacka ska vi väl försöka klämma in
Baka till Olofs födelesdag
OCH
Kalas!
+
Allt annat som görs varje vecka typ tråkigheter som städ & tvätt
Mitt mål för i år ska bli att skaffa städerska! Då blir det mer tid till roliga saker med barnen.Sånt gillar jag!

Sedan blir det som på reklamen, film efter en dag ute! Undrar just vad det ska bli för film? Helst en som passar hela familjen och det är inte lätt, med så spridda åldrar på barnen!

Jag har just städat ur bilen jag köpte för ett tag sedan. Fy vad smutsig den var...
Och ska snart åka till stan för att köpa födelsedagspresenter, klippa mig och träna :)

Hoppas ni har en riktigt, riktigt underbar dag!
Ta hand om varandra ~ familjen är det bästa vi har!


2 kommentarer:

  1. Tjoho i blåsvädret!
    Måste bara kolla vilken bil du köpt så jag inte missar att heja på dig efter vägen...?
    Vad du är duktig som tränar och kämpar med än det ena efter det andra ;) Hoppas du och familjen får ett bra avslut på denna vecka.
    Kram från Anneli i grannbyn

    SvaraRadera
    Svar
    1. En ljusgrön passat kombi, rätt lik etan tror jag ;-) Hoppas er vecka blir bra den med :-)

      Radera